-
Reklamacje
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku wad fizycznych Produktu.
- Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady.
- Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku przedstawienia dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
- Przed złożeniem reklamacji, należy poinformować o fakcie mailowo obsługę sklepu.
- Reklamację należy złożyć poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu i odesłanie go wraz z przedmiotem podlegającym reklamacji na adres Sklepu.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zobowiązuje się do zwrotu Klientowi kosztów zakupu lub do wymiany na Produkt wolny od wad. Zwrot środków będzie realizowany na konto bankowe Klienta w terminie 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep mailowo poinformuje Klienta o przyczynach odmowy.
- Towar zakupiony z przeceny z powodu wady (informacja w opisie produktu) nie podlega reklamacji.
Formularz reklamacji do pobrania: Formularz reklamacji.docx