• Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Puppy land- artykuły dla zwierząt.
Nadzór weterynaryjny nad sklepem sprawuje Wojewódzki Inspektorat w Poznaniu https://www.wiw.poznan.pl
Spis treści:

  1. Zasady ogólne
  2. Ceny
  3. Składanie zamówień
  4. Sposoby płatności
  5. Koszt, sposoby i termin dostawy
  6. Wymiany i zwroty
  7. Reklamacje

§1

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego "Puppy land".
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  3. Sklep ma prawo do zmiany regulaminu.
  4. Informacje na temat produktów zamieszczane są na stronie Sklepu.
  5. Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są nowe.
  6. Jednocześnie informujemy, iż producenci zastrzegają sobie prawo do różnicy 1-2 cm w wymiarze produktu

§2

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
  2. Do ceny produktu należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §5 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

§3

  1. Zamówienia składane przez Klienta są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie wygenerowane potwierdzenie zakupu na podany adre e-mail. W przypadku braku otrzymania e-maila potwierdzającego, Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu, w celu rozwiązania problemu.
  4. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski
  5. W przypadku zamówień wielkogabarytowych Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny przesyłki, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta

§4
  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:

        1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
    1.  Rachunek Sprzedawcy:
          2.1 Bank Santander Bank Polska SA

        2.2 Numer rachunku: 94109014180000000146821978

    §5

    1. Zamówienie zostanie wysłane na adres podany przez Klienta.
    2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy*:

    Odbiór w sklepie stacjonarnym 0 zł
    Paczkomaty InPost 14,50 zł
    Orlen paczka 8,00 zł
    Kurier 17,00 zł  
    Kurier pobranie 25,00 zł  

    *podane ceny nie są cenami regularnymi i mogą ulec zmianie

    3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze od złożenia zamówienia, jednak Sklep dokłada wszelkich starań aby zamówienia były realizowane szybciej.
    4. Klient jest obciążany kosztami dostawy.
    5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.


    §6

    1. Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny, po wcześniejszym poinformowaniu obsługi sklepu o tym fakcie. Wówczas obowiązany jest do zwrotu nieuszkodzonego towaru, nie posiadającego śladów użytkowania oraz posiadającego oryginalne metki, wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu.
    2. Klient zwraca towar kurierem na adres: PHU ALEX  Henrykowo 15, 63-000 Środa Wielkopolska. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z wysyłką, niezależnie od wybranej formy dostawy i płatności.
    3. W przypadku zwrotu towaru, po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru.
    4. Jeżeli Klient chce dokonać wymiany produktu, odsyła towar i składa nowe zamówienie. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od trzymania przesyłki zwrotnej.
    5. Klient powinien odesłać zamówienie do Sprzedawcy metodą podaną w §6 ustępie 2.  – PRZESYŁKI ZA POBRANIEM NIE ZOSTANĄ ODEBRANE.
    6. W wyjątkowych sytuacjach, jeżli Klient nie ma możliwości dokonania zwrotu metodą podaną §6 ustępie 2, tj. kurierem, zobowiązany jest skontaktować się wcześniej mailowo z obsługą sklepu.
    7. Towar zakupiony z przeceny z powodu wady (informacja w opisie produktu) nie podlega zwrotowi ani wymianie.


    §7

    1. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku wad fizycznych Produktu.
    2. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady. 
    3. Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku przedstawienia dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
    4. Przed złożeniem reklamacji, należy poinformować o fakcie mailowo obsługę sklepu.
    5. Reklamację należy złożyć poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu i odesłanie go wraz z przedmiotem podlegającym reklamacji na adres Sklepu.
    6. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
    7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zobowiązuje się do zwrotu Klientowi kosztów zakupu lub do wymiany na Produkt wolny od wad. Zwrot środków będzie realizowany na konto bankowe Klienta w terminie 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
    8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep mailowo poinformuje Klienta o przyczynach odmowy.
    9. Towar zakupiony z przeceny z powodu wady (informacja w opisie produktu) nie podlega reklamacji.