-
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Puppy land- artykuły dla zwierząt.
Nadzór weterynaryjny nad sklepem sprawuje Wojewódzki Inspektorat w Poznaniu https://www.wiw.poznan.pl
Nadzór weterynaryjny nad sklepem sprawuje Wojewódzki Inspektorat w Poznaniu https://www.wiw.poznan.pl
Spis treści:
- Zasady ogólne
- Ceny
- Składanie zamówień
- Sposoby płatności
- Koszt, sposoby i termin dostawy
- Wymiany i zwroty
- Reklamacje
§1
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego "Puppy land".
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
- Sklep ma prawo do zmiany regulaminu.
- Informacje na temat produktów zamieszczane są na stronie Sklepu.
- Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są nowe.
- Jednocześnie informujemy, iż producenci zastrzegają sobie prawo do różnicy 1-2 cm w wymiarze produktu
§2
- Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
- Do ceny produktu należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §5 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
§3
- Zamówienia składane przez Klienta są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie wygenerowane potwierdzenie zakupu na podany adre e-mail. W przypadku braku otrzymania e-maila potwierdzającego, Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu, w celu rozwiązania problemu.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski
- W przypadku zamówień wielkogabarytowych Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny przesyłki, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta
§4
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
- 1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- Rachunek Sprzedawcy:
- 2.1 Bank Santander Bank Polska SA
- 2.2 Numer rachunku: 94109014180000000146821978
§5
- Zamówienie zostanie wysłane na adres podany przez Klienta.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy*:
Odbiór w sklepie stacjonarnym | 0 zł |
Paczkomaty InPost | 14,50 zł |
Orlen paczka | 8,00 zł |
Kurier | 17,00 zł |
Kurier pobranie | 25,00 zł |
*podane ceny nie są cenami regularnymi i mogą ulec zmianie
3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze od złożenia zamówienia, jednak Sklep dokłada wszelkich starań aby zamówienia były realizowane szybciej.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy.
5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.
5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.
§6
- Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny, po wcześniejszym poinformowaniu obsługi sklepu o tym fakcie. Wówczas obowiązany jest do zwrotu nieuszkodzonego towaru, nie posiadającego śladów użytkowania oraz posiadającego oryginalne metki, wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu.
- Klient zwraca towar kurierem na adres: PHU ALEX Henrykowo 15, 63-000 Środa Wielkopolska. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z wysyłką, niezależnie od wybranej formy dostawy i płatności.
- W przypadku zwrotu towaru, po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru.
- Jeżeli Klient chce dokonać wymiany produktu, odsyła towar i składa nowe zamówienie. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od trzymania przesyłki zwrotnej.
- Klient powinien odesłać zamówienie do Sprzedawcy metodą podaną w §6 ustępie 2. – PRZESYŁKI ZA POBRANIEM NIE ZOSTANĄ ODEBRANE.
- W wyjątkowych sytuacjach, jeżli Klient nie ma możliwości dokonania zwrotu metodą podaną §6 ustępie 2, tj. kurierem, zobowiązany jest skontaktować się wcześniej mailowo z obsługą sklepu.
- Towar zakupiony z przeceny z powodu wady (informacja w opisie produktu) nie podlega zwrotowi ani wymianie.
§7
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku wad fizycznych Produktu.
- Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady.
- Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku przedstawienia dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
- Przed złożeniem reklamacji, należy poinformować o fakcie mailowo obsługę sklepu.
- Reklamację należy złożyć poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu i odesłanie go wraz z przedmiotem podlegającym reklamacji na adres Sklepu.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zobowiązuje się do zwrotu Klientowi kosztów zakupu lub do wymiany na Produkt wolny od wad. Zwrot środków będzie realizowany na konto bankowe Klienta w terminie 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep mailowo poinformuje Klienta o przyczynach odmowy.
- Towar zakupiony z przeceny z powodu wady (informacja w opisie produktu) nie podlega reklamacji.